'@TheMoviezz' trekt er dinsdag op uit

maandag 1 september 2014

Lieven Trio presenteert deze aflevering van '@The Moviezz' vanop het 71ste Filmfestival van Venetië. Hij heeft het oa. over 'Club Sandwich', een komedie uit Mexico over een alleenstaande moeder die samen met haar 15-jarige zoon op vakantie gaat.

Wanneer haar zoon verliefd wordt heeft moederlief het daar echt wel moeilijk mee. '@TheMoviezz' sprak met Mads Mikkelsen en Kristian Levring, de hoofdrolspeler en de regisseur van 'The Salvation', de allereerste Deense western.

Het Franse drama 'Party Girl' volgt een 60-jarige levensgenietster die als gastvrouw in een nachtclub werkt.  En onze Hollywood-reporter Greet ging op setbezoek bij de nieuwe stopmotion animatiefilm 'The Boxtrolls' en sprak er met de makers.

'@TheMoviezz', dinsdag 2 september om 19.45 uur op PRIME STAR. Vanaf woensdag kunnen alle Telenet digitale tv-klanten het programma gratis opvragen in de TV-theek in PRIME à la carte/xtra.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.