Beroemde gastacteurs in nieuwe afleveringen 'Adventure Time'

zondag 21 september 2014

Vanaf 22 september zijn er op Cartoon Network gloednieuwe afleveringen te zien van de hitserie 'Adventure Time' ('Tijd voor Avontuur')!

Naast Finn en Jake maken dit keer ook enkele nieuwe figuren hun opwachting in het Land van Ooo, waarvan de stem telkens verzorgd werd door een bekende gastacteur of actrice! Cartoon Network is in Vlaanderen in het Engels en het Nederlands beschikbaar door de audiotaal aan te passen in het digital TV-menu.

'Girls'–hoofdrolspeelster Lena Dunham kruipt op 21 oktober in de huid van Betty, het vroegere liefje van de Ice King. Om de brokken tussen de twee voormalige geliefden te lijmen proberen Finn en Jake terug te keren in de tijd!

Zanger 'Weird Al' Yankovic, die met z’n recente parodie op Happy van Pharrell Williams opnieuw een dikke hit scoorde in de VS, neemt in de aflevering van 6 oktober de rol aan van Banana Man. Benieuwd of er ook nu weer een song op de korrel genomen zal worden!

Voorts verzorgt Emmy – genomineerde Anne Heche ('Hung', 'Donnie Brasco', 'Six Days Seven Nights') in de aflevering van 13 oktober de stem van Root Beer Guy.

Acteur Aziz Ansari ('Parks and Recreation', 'Ice Age') tot slot is de man achter DMO. Hem kun je aan het werk zien en horen op 23 september.

'Tijd voor Avontuur', vanaf 22 september elke schooldag om 17.05 uur op Cartoon Network.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.