'Buren': inhouden week 35 - PREVIEW

zondag 28 augustus 2016

Eén aflevering van 'Buren' deze week, op de rustdag van de Vuelta. Fans, die al sinds het begin van de Olympische Spelen op hun honger zitten, kunnen (even) ademhalen.

Dinsdag 30 augustus 2016 - aflevering 7218
Sonya is nog steeds bezorgd om Lucas, zeker na een lastig telefoontje met Vanessa, die haar het hele verhaal vertelt. Later moet Sonya haar excuses aanbieden voor haar overdreven bezorgdheid en haar stressgedrag. Mark maakt zich zorgen om zijn broer en roept de hulp van Paige in. Als dank voor al het werk dat ze voor hem heeft gedaan, plant Toadie een lunch voor Imogen met een ex-collega die nu rechter is. Daniel is ook uitgenodigd, tot grote bezorgdheid van Imogen. Maar dan blijkt dat Imogen zelf het probleem van haar eigen lunchdate is.

'Buren', dinsdag 30 augustus om 17.35 uur op Eén.

Bekijk méér inhouden in de soap-rubriek!

Neighbours

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.