Dinsdag in 'Met Vier in Bed': B&B Maison du Port (preview!)

maandag 28 juli 2014

In Vire-sur-Lot, een pittoresk dorpje in de Midi-Pyrénées, zijn Carine en Didier volop bezig met de opstart van hun B&B Maison du Port.

'In december 2013 hebben we dit pand gekocht en sindsdien zijn we bezig met het te verbouwen van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Er zijn nog een aantal details die in orde gebracht moeten worden, maar die moeten deze zomer klaar zijn', zei het koppel tijdens de opnames eerder dit jaar.

De 'Met Vier in Bed'-gasten zullen dan ook de eerste bezoekers in deze B&B worden, maar Carine en Didier - kok en chocolatier -hebben wel al tonnen ervaring nadat ze eerder een vijftal jaren een B&B uitbaatten in Knokke en ook een restaurant runden.

Sinds enkele maanden hebben ze hun eigen chocolaterie in Frankrijk en nu wordt aan dit mooie verhaal dus ook een B&B toegevoegd. Benieuwd of hun arrangement bij hun eerste gasten in de smaak valt.

'Met Vier in Bed', dinsdag 29 juli om 21.15 uur op VTM.

Bekijk deze aflevering nu al!
metvierinbed

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.