'Familie': inhouden week 23 online - PREVIEW

zaterdag 30 mei 2015

De familie is in shock na de dood van Bart. Wat is er gebeurd? Was het wel zomaar een ongeval of is er meer aan de hand? Jan heeft het moeilijk nu hij op korte tijd twee van zijn dierbaren moest afgeven. Trudy en Stefanie vinden troost bij elkaar. June maakt intussen handig van de situatie gebruik.

Hierbij een overzicht van de gebeurtenissen voor volgende week:

Maandag 1 juni - aflevering 5526
Benny had zich de thuiskomst van Liesbeth anders voorgesteld en is niet erg blij met haar nieuwe look. Rudi vindt dat Zjef te veel tijd aan het lopen besteedt. Trudy en Stefanie hebben een goed gesprek met elkaar.

Dinsdag 2 juni - aflevering 5527
Peter keert terug uit Griekenland en bekommert zich meteen om Louise. De geplande fotoshoot van Fashion moet vervroegd worden. Ondanks alles heerst er een gezonde sfeer op de werkvloer. Ben vindt Liesbeths businessplan voor de Foodbar. Hannes wil Louise spreken, maar wordt tegengehouden door Marie-Rose.

Woensdag 3 juni - aflevering 5528
Rudi en Gunther worstelen zich door het werk voor de vervroegde lingerieshoot en werken een nachtje door. June doet wat Stan haar heeft opgedragen en probeert op een goed blaadje te staan bij de Van den Bossches. Marie-Rose beseft dat ze verkeerde conclusies heeft getrokken over Hannes. Benny mist Liesbeth.

Donderdag 4 juni - aflevering 5529
Rudi en Gunther proberen de kalmte te bewaren terwijl ze de lingerieshoot voorbereiden, in tegenstelling tot Evy. Mieke en Leen krijgen onverwacht bezoek van Trudy. June stelt zich empathisch op naar Peter toe. Mirthe en Hannes geven Louise nog een kans bij FreEco, maar verbinden er wel een voorwaarde aan.

Vrijdag 5 juni - aflevering 5530
Stan wil koste wat het kost verhinderen dat hij en June aan elkaar gelinkt kunnen worden. Hanne overweegt om haar project in Milaan af te blazen, maar Jelle moedigt haar aan om door te gaan. Benny heeft opnieuw een afspraak met Véronique.

'Familie', van maandag tot vrijdag om 19.55 uur op VTM.

Bekijk de soap-inhouden van vroeger en nu ook in onze gloednieuwe rubriek!

Kijk vooruit naar 'Familie'
vtmfamilie

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.