Iedereen beroemd volgt Mia uit Overpelt

vrijdag 18 april 2014

In de week van 21 april volgt Iedereen beroemd Mia Seresia uit Overpelt. Deze kranige dame wordt in september negentig jaar, maar is nog altijd zeer actief. Ze heeft destijds met haar man Sint Oda opgericht, een tehuis voor mentaal gehandicapten in Overpelt. Dit jaar viert het tehuis hun vijftigjarig jubileum.

En dat bijzondere jubileum gaat gepaard met een heus circus op de terreinen van het tehuis.  Mia en de bewoners kijken enorm uit naar de voorstelling.

De week van Mia, van maandag tot en met vrijdag in Iedereen beroemd op Eén.

Persbericht Eén
Meer artikels over Eén

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.