Inhouden 'Home and Away' (week 52) online - PREVIEW

zaterdag 20 december 2014

In de koudste dagen van het jaar is het altijd even fijn wegdromen naar een zonnige bestemming met goudgele stranden en knappe mensen. Al is het daar ook niet altijd rozengeur en maneschijn. Dat is het beproefde recept van 'Home and Away' op VTM.

Hierbij een overzicht van de gebeurtenissen voor volgende week:

Maandag 22 december - aflevering 6041
Door de slechte keuzes van Andy raakt Brax’s oude vijand weer in Summer Bay verzeild. Phoebe verkiest haar carrière boven haar relatie, maar zal Kyle haar vertrouwen? Marilyn slooft zich uit om vriendjes te worden met Shandi.

Dinsdag 23 december - aflevering 6042
Andy en Brax raken slaags met elkaar. Door hun geruzie komt Andy dichter bij Jake te staan, die hem wil helpen, maar schuilt er misschien een addertje onder het gras? Tussen Maddy en Evelyn is het oorlog over Josh. En zal Oscar zijn eetstoornis blijven ontkennen?

Woensdag 24 december - aflevering 6043
Sophie vreest dat Nate dezelfde fout uit het verleden zal herhalen en haar zal bedriegen met Hannah. Heeft Maddy nog een kans om Josh terug voor zich te winnen? Brax besluit Josh wat af te leiden en helpt hem in het warenhuis The General.

Donderdag 25 december - aflevering 6044
Zullen Sophie en Nate het verleden achter zich kunnen laten? Wanneer Irene laat horen dat ze graag nieuwe planken in haar keuken zou willen, besluit Chris haar te verrassen. Maar hij veranderd Irenes keuken in een ‘doe-het-zelframp’. Matt belooft Sasha dat ze het geld voor hun laatste schooljaar bij elkaar zullen sprokkelen via een geldinzameling.

Vrijdag 26 december - aflevering 6045
Zal John uiteindelijk gedwongen worden om te kiezen tussen z’n dochter en z’n verloofde? Leah laat zich verleiden door een trucje van Matt en komt zo in een gênante situatie terecht. En Phoebe stelt Kyles geduld op de proef tijdens de geldinzamelingsactie.

'Home and Away', van maandag tot vrijdag om 17.15 uur op VTM.

Bekijk de inhouden van vroeger en nu ook in onze soap-rubriek!

Kijk 'Home and Away' online!
HomeandAway

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.