Interland België-Cyprus zaterdag live op Sporza

donderdag 26 maart 2015

Het wordt een druk weekend op Sporza. Zaterdag is er de langverwachte EK-kwalificatiematch van de Rode Duivels tegen Cyprus. En er wordt drie dagen na mekaar gekoerst over de Vlaamse wegen.

VRIJDAG 27 MAART

Sporza wielrennen op Eén, 14.15 uur
Rechtstreeks verslag van de E3 Harelbeke, met voor- en nabeschouwing gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.

ZATERDAG 28 MAART

Sporza veldlopen op Eén, 11.00 uur
Samenvatting van het WK veldlopen in het Chinese Guiyang.  Commentaar: Marc Willems.

European Qualifiers op Eén, 20.15 uur
Rechtstreeks verslag van België – Cyprus, kwalificatiewedstrijd voor het Europees kampioenschap voetbal in Frankrijk, met voor- en nabeschouwing gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke. Commentaar: Frank Raes.

European Qualifiers magazine op Eén, 23.15 uur
Magazine met een overzicht van de kwalificatiewedstrijden voor het Europees kampioenschap voetbal in Frankrijk. Presentatie: Karl Vannieuwkerke.

Sporza volleybal op Eén, 23.35 uur
Samenvatting van Asse-Lennik - Dinamo Moskou, halve finale van de CEV-cup. Commentaar: Marc Willems.

ZONDAG 29 MAART

Sporza zondag op Eén, 13.30 – 17.58 uur
Met LIVE verslag van Gent - Wevelgem, met voor- en nabeschouwing ter plaatse gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke. Voorts zijn er samenvattingen van het internationaal wegcriterium wielrennen, de Grote Prijs Formule 1 van Maleisië en de finale van de Beker van België handbal.

Sportweekend op Eén, 19.20 uur
Magazine met een overzicht van de sportactualiteit.  Presentatie: Stef Wijnants.

Sporza volleybal op Canvas+ op Ketnet, 20.00 uur
Verslag van de finale van de Final Four Champions League volleybal. Commentaar: Marc Willems en Gert Vande Broek.

Sporza motorcross op Canvas, 22.35 uur
Samenvatting van de Grote Prijs motorcross van Argentinië.  Commentaar: Kris Meertens.

sporza

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.