'K3 Loves You: het afscheid van Karen, Kristel en Josje' bij VTM

donderdag 23 juni 2016

Ze zijn al een tijdje gevonden, de nieuwe meisjes van K3. Na de spannende liveshows van 'K3 Zoekt K3' gingen Karen, Kristel en Josje samen met hun opvolgsters op tournee. VTM brengt het allerlaatste optreden van de 'oude' K3 op het scherm.

De tournee 'K3 Loves You' was niet alleen het wervelend debuut voor Klaasje, Marthe en Hanne, maar tegelijkertijd voor Karen, Kristel en Josje een emotioneel afscheid van een periode die zij heel erg koesteren.

VTM zendt het afscheidsconcert in de Lotto Arena begin mei uit, zodat iedereen vanuit de zetel nog één keer kan genieten van het laatste optreden van Karen, Kristel en Josje.

'K3 Loves You: het afscheidsconcert van Karen, Kristel en Josje', vrijdag 24 juni om 21.15 uur op VTM.

Lees ook:
K3 komt naar De Foute Party van Qmusic
VTM

logo NPO 3 logo

Het leven van Jelmer (21) wordt geportretteerd. Hij raakte onder invloed van xtc oververhit op het Amsterdam Dance Event. Samen met familie en vrienden blikken we terug op zijn bijzondere leven.

'Van de Wereld', om 21.20 uur bij BNNVARA op NPO 3.