Nieuw op Vitaya : Trinny and Susannah Undress

maandag 29 januari 2007

Ze zijn terug! Trinny en Susannah nemen in dit nieuwe programma koppels met een slechte modesmaak onder handen. Onze twee mode-experts schakelen deze keer ook hulp in van vrienden en familieleden van de slachtoffers om na te gaan waar het juist mis ging.

E

ens Trinny en Susannah hun werk gedaan hebben, moeten de koppels sterker voor de dag komen met meer zelfvertrouwen en een herontdekte liefde voor elkaar.

Aflevering 1

Ellie en Lester zijn een vreemd koppel.  Ze verschillen 19 jaar en Ellie is een kop groter dan haar man.  Ellie gaat elke dag werken terwijl Lester lekker thuis blijft om op hun twee autistische kinderen te passen.  Met het huwelijk gaat het niet al te best.  Ellie en Lester hebben al maanden geen seks meer gehad met mekaar, Trinny en Susannah grijpen in.  Ellie's kleerkast is gevuld met goedkope, loszittende kledij.  Lester is er erger aan toe. Hij draagt nog steeds dezelfde kleren als dertig jaar geleden.

Hun imago's moeten een boost krijgen en de vlam moet terug aangewakkerd worden.

'Trinny and Susannah Undress', woensdag 31 januari om 21.10 uur op Vitaya.

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.