Oktober wordt Heldenmaand bij Studio 100 TV

vrijdag 30 september 2016

Sinds september verwent Studio 100 TV je elke maand met een nieuw thema, en dit gaat gepaard met heel wat leuke extra's: gloednieuwe afleveringen, wedstrijden, kijkmarathons, spelletjes en zoveel meer waarbij dit maandthema centraal staat. Kortom, nog meer plezier met Studio 100 TV!

In oktober staan je favoriete Studio 100-helden helemaal centraal bij Studio 100 TV, want het is Heldenmaand! Flin & Flo, Kosmoo, Lolly Lolbroek, Wickie & de jarige Mega Mindy staan deze maand éxtra in de kijker met heel wat extra’s, dus dat betekent nóg meer kijkplezier.

Nieuwe afleveringen van Lolly Lolbroek
Fans van Studio 100 TV kennen Lolly Lollybroek ongetwijfeld al. Lolly beleeft gekke avonturen met haar vrienden Marx en Kara. Haar vader, Lex Lolbroek is een uitvinder en zijn experimenten lopen soms ... fout. Door het grote succes van deze knotsgekke reeks komen er deze maand heel wat nieuwe afleveringen bij!

De avonturen van 'Lolly Lolbroek', vanaf 29 oktober, elke zaterdag om 8.15 uur een nieuwe aflevering.

Kijkmarathons
Je kan bij Studio 100 TV elke maand ook genieten van leuke kijkmarathons die helemaal gewijd zijn aan het thema van de maand, en dit telkens op zaterdag van 16.30 tot 18.00, en op zondag van 6.30 tot 8.00 uur. In oktober staan deze marathons volledig in het teken van de Studio 100-helden, met leuke afleveringen, liedjes en shows van o.a. Mega Mindy, Wickie, Lolly Lolbroek, Kosmoo en Flin & Flo.

Altijd Prijs bij Studio 100 TV
Hou zeker ook de website in het oog, want hier vind je deze maand enkele leuke wedstrijden. Mega Mindy geeft speciaal voor haar verjaardag een pakket weg met een unieke verzamel-CD en DVD-box en Lolly stopt haar allereerste DVD in de prijzenpot.

Persbericht Studio 100 TV

'2Doc: Eddy's Oorlog' (BNNVARA)

Vier seizoenen lang reist Eddy van Wessel langs de Oekraďense frontlinies. Nu hij zich als Nederlands meest bekroonde oorlogsfotograaf al drie decennia op de frontlijn bevindt, wil hij nog altijd de ultieme foto maken, het beeld dat het hele conflict samenvat en dat alle worstelingen, trauma’s en tegenslagen die hij heeft moeten doorstaan de moeite waard maakt.

'2Doc: Eddy's oorlog', om 22.20 uur bij BNNVARA op NPO 2.