Panathinaikos - Club Brugge live op 2BE

maandag 27 juli 2015

Dinsdag 28 juli neemt Club Brugge het in de derde voorronde van de Champions League op tegen het Griekse Panathinaikos. Voor blauw-zwart is het al meteen de eerste belangrijke afspraak van het nieuwe internationale voetbalseizoen.

Club Brugge won in de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen al een keertje van de Grieken, maar met het oog op een kwalificatie wordt dit voor beide clubs een erg belangrijke ontmoeting. Deze kwalificatiematch wordt live uitgezonden bij 2BE en op 2BE.be vanaf 19.45 uur.

Tom Coninx: 'Vorig jaar nog moesten de Grieken het onderspit delven tegen Standard. In de Griekse competitie eindigde Panathinaikos vorig seizoen tweede achter eeuwige rivaal Olympiakos. Winnen is voor Club zeker een haalbare kaart. Al zullen ze het in Athene wel zonder Sinan Bolat – vervanger van Matthew Ryan – en Lior Rafaelov moeten stellen. De Griekse vice-kampioen mag ook zeker niet onderschat worden: met onder andere Sergio Sánchez Ortega, Michael Essien en Rasmus Thelander investeerde Panathinaikos flink in haar elftal.'

Voor deze kwalificatiematch ontvangt Tom Coninx in de Champions League-studio Jan Ceulemans en Aad De Mos voor een uitgebreide analyse. Peter Morren en Wim De Coninck leveren vanuit het Apostolos Nikolaidis-stadion in Athene commentaar bij de match.

'Champions League: Panathinaikos - Club Brugge', dinsdag 28 juli vanaf 19.45 uur live op 2BE en 2be.be.

'Bed & Breakfast' (foto: © Omroep MAX 2020)

In Noord-Brabant zijn we te gast bij Joys en Marco. Zij hebben een voorliefde voor het kroeg- én rock-'n-rollleven. Dit zie je dan ook duidelijk terug in hun B&B-kamers. Daarna is het de beurt aan Karin en Ralf om de gasten te ontvangen. Ook zij wonen in Noord-Brabant, maar dan wat meer landelijk. Yvonne en Hein mogen als laatste de deelnemers verwelkomen in hun bed & breakfast in Gelderland.

'Bed & Breakfast', om 20.35 uur bij Omroep MAX op NPO 1.