Sporza trekt het kanaal over voor het veldrijden

donderdag 27 november 2014

Dit weekend wordt een WB-manche in het veldrijden gereden in Milton Keynes, het Verenigd Koninkrijk. Daarnaast is er de Flandriencross in Hamme en de CrossCup in Roesleare. Verder nog een overzicht van de Olympische Winterspelen.

VRIJDAG 28  NOVEMBER

Europa League magazine op Canvas, 14.57 uur
Herhaling van het Europa League magazine.  Presentatie: Ruben Van Gucht.

ZATERDAG 29 NOVEMBER

Sporza veldrijden op Eén, 14.55 uur
Rechtstreeks verslag van de Wereldbekerveldrit in Milton Keynes. Commentaar: Michel Wuyts en Paul Herygers.

ZONDAG 30 NOVEMBER

Sporza zondag op Canvas, 14.00 – 18.00 uur
Met LIVE verslag van de CrossCup in Roeselare en LIVE de Flandriencross in Hamme, wedstrijd voor de bpost bank trofee. En er is Sotsji 2014, een overzicht van de Olympische Winterspelen. Presentatie: Catherine Van Eylen.

Sportweekend op Eén, 19.20 uur
Magazine met een overzicht van de sportactualiteit.  Presentatie: Stef Wijnants.

sporza

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.