Stef Bos stelt zijn 'Mooie Waanzinnige Wereld' voor in 'studioTVL'

maandag 26 januari 2015

Op dinsdag komt Stef Bos zijn nieuwe cd 'Mooie waanzinnige wereld' voorstellen. Dat hij 25 jaar geleden doorbrak moet gevierd worden! Hij gaat dan ook voor het eerst in zijn carrière de zalen af met zijn nieuw album.

Benieuwd wat dit zal geven? Kijk dan alvast naar het voorsmaakje dat hij bij ons zal brengen!

Modern choreograaf Isabelle Beernaert viel met haar voorstellingen meermaals in de prijzen en verovert nu Vlaanderen met 'Glass'. Hiermee focust ze op het mooie van de mens en de breekbaarheid van het leven. Hoe dit zich vertaalt naar een choreografie, zal ze uitleggen.

In het Modemuseum Hasselt kan je vanaf donderdag de expo 'Hallo, Mijn naam is Paul Smith' gaan bezoeken. Je maakt er kennis met de scherpzinnige designer achter het toonaangevend modemerk. Van de eerste kledingstukken tot de recentste collecties, alles komt aan bod. Wil je hier het fijne van weten? Wij geven je alvast een woordje uitleg.

'studioTVL', dinsdag 27 januari tussen 14.00 en 18.00 uur op TVL.

MAX is er elke dag! logo MAX logo

Kasteel Vosbergen bestaat 400 jaar en dat wordt de hele zomer gevierd. Vandaag staat de heropening van de oprijlaan op het programma. Jeanne vraagt zich af of haar 93-jarige moeder wel in de koets kan klimmen. Ook op landgoed Maarsbergen gaat het niet van een leien dakje en moet de 22-jarige Willem een moeilijke beslissing nemen. Over daken gesproken: de hoge dakrand van landgoed Wickenburgh krijgt een nieuw likje verf van Otto. Op het keurige, normaal zo rustieke landgoed Oolde staat een hippiefestival op het punt te beginnen.

'Liefde voor het Landgoed', om 21.30 uur bij Omroep MAX op NPO 1.