Strijd om laatste Europees ticket op Play Sports

donderdag 26 mei 2016

Bijna alle stekjes in Europa voor het volgend seizoen zijn verdeeld in de Jupiler Pro League, maar de winnaar van POII, Charleroi, en het nummer 4 van POI, Racing Genk, strijden nog om het allerlaatste ticket voor de Europa League.

De heenwedstrijd is donderdag, de terugwedstrijd op zondag.

In het basket naderen zowel de Belgische Scooore League als de NBA hun ontknoping. Komende week raken voor beide competities de finalisten bekend en in enkele series belooft dat nog heel spannend te worden. De MXGP slaat dit weekend zijn tenten op in Spanje, de Formule 1’s razen door de straten van Monaco. Fanatico sluit z’n seizoen af met een compilatie-aflevering.

Voor een volledig overzicht van de uitzendingen van 26 mei tot en met 1 juni ga naar http://www.playsports.be.

PlaySports

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.