'studioTVL' maakt woensdag grappen met Xannder De Rycke

dinsdag 27 januari 2015

Op woensdag worden onze lachspieren getraind want we krijgen bezoek van stand up comedian Xander De Rycke. In '10 jaar bezig, twee uur grappig' blikt hij terug op de favoriete stukken uit zijn eerste trilogie.

Wil je zijn grappigste momenten nog eens herbeleven of ben je benieuwd wat hij nog in petto heeft? 'studioTVL' legt hem op de rooster!

Muziek is er van 'The Voice Kids'-pupil Fiona. Zij werd tijdens de wedstrijd gecoacht door niemand minder dan Regi en brengt bij ons haar eerste single 'Float like a Butterfly'. Acteurs Tuur De weert, Camilia Blereau en Ron Cornet komen alles over hun nieuwe voorstelling 'Lars' vertellen. Het belooft een interessante mix van theatergenres te worden met een plottwist om u tegen te zeggen.

De verhalen van Pippi Langkous staan garant voor plezier voor jong en oud. Pippi, Tommy, Anika en Mr. Nielson trekken weer rond met een knotsgekke musical en komen een bezoekje brengen.

'studioTVL', woensdag 28 januari van 14.00 tot 16.00 uur op TVL.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.