YouTuber BeautyNezz in eigen Nickelodeon-show 'Joy & Bart'

zaterdag 2 juli 2016

De populaire YouTuber Joy van BeautyNezz is vanaf zondag 3 juli te zien in haar eigen televisieshow op Nickelodeon! In het splinternieuwe programma 'Joy & Bart' neemt ze samen met Nickelodeon-presentator Bart Boonstra iedere week een kijkje achter de schermen in de wereld van muziek, fashion, sport en showbiz.

In elke aflevering gaat het duo backstage en on stage op onderzoek uit.

Komende weken te zien in Joy & Bart:

Aflevering 1. Stylist - Fred van Leer - Zondag 3 juli
Joy is helemaal gek van fashion en vraagt zich af hoe je eigenlijk stylist wordt en wat daar allemaal bij komt kijken. Bart daarentegen heeft totaal geen verstand van mode en wil wel eens wat goede stylingtips horen. Het duo gaat daarom langs bij de bekende stylist Fred van Leer om hem alles te kunnen vragen op het gebied van fashion.

Aflevering 2. Danser - Roy Julen - Zondag 10 juli
Hoe word je nou een professionele danser en wat moet je doen om een topchoreograaf te worden? Joy en Bart gaan langs bij choreograaf Roy Julen om daar achter te komen.

Aflevering 3: Fotoshoot/Commercial - Zondag 17 juli
Joy en Bart nemen een kijkje achter de schermen bij een fotoshoot en bij een commercial. Wat doet de regisseur bijvoorbeeld? Hoe gaat de fotograaf te werk en waar let de visagist allemaal op?

Aflevering 4. Musicalster - Anouk Maas - Zondag 24 juli
Joy en Bart zijn benieuwd hoe het er backstage bij een musical aan toe gaat. Ze besluiten om langs te gaan bij musicalster Anouk Maas, die Belle speelt in de musical Beauty and the Beast.

'Joy & Bart', vanaf 3 juli elke zondag om 17.30 uur op Nickelodeon.

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.