'Zo Man Zo Vrouw' neemt Veerle en Jurgen onder handen

dinsdag 23 september 2014

Veerle en Jurgen uit Genk leerden elkaar zowat 13 jaar geleden kennen tijdens een concert van X-Session. Jurgen droeg toen olifantenpijpen, Buffalo's, New Rocks boots en fel gekleurde hemdjes.

Veerle was er van overtuigd dat hij homo was. De kleerkast van Veerle is in die tijd nauwelijks veranderd: zij deed en doet het in een klassieke, eentonige stijl. Een beetje als Mary Poppins, maar dan zonder de paraplu. Jani vraagt zich luidop af wie er nu wil uitzien als draperie, en hult zich in één van Veerles gordijnen.

Veerle vindt de kledingstijl van haar man heel divers. Het kan gaan van pure sportkledij tot een soort van eigenzinnige geklede stijl. Hij draagt te vaak mutsen. Zijn T-shirts zijn onderverdeeld in 'goed'en 'beter'. Op zijn betere T-shirts vind je opschriften als 'Swag', 'I only do Milfs', 'Bier, tieten en lalala'.

Veerle kan zich geweldig ergeren wanneer hij zo naast haar over straat durft te lopen. Hij is ook fan van de Rode Duivels en ook dat is heel duidelijk te merken aan zijn kleerkast. Jani kan hem enkel helpen bij zijn kleerkast, van de Rode Duivels heeft hij weinig kaas gegeten, zo blijkt...

'Zo Man Zo Vrouw', woensdag om 20.35 uur bij VIJF.

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.