Derde speelronde Europa League met Feyenoord en PSV bij RTL 7

woensdag 22 oktober 2014

Donderdag 23 oktober komen Feyenoord en PSV weer in actie tijdens de derde speelronde van de Europa League. De wedstrijden van beide clubs zijn live te volgen bij RTL 7.

Feyenoord start om 19.00 uur uit tegen Rijeka. Door de overwinning tegen Standard Luik in de laatste minuten doet Feyenoord weer helemaal mee in poule G. Rijeka speelde in de tweede ronde knap gelijk tegen titelverdediger Sevilla. Als de Rotterdammers afstand willen nemen van deze Kroatische ploeg moeten zij winnen. Leo Driessen verzorgt het commentaar bij deze wedstrijd.

Het thuisspelende PSV treedt om 21.00 uur aan tegen het Griekse Panathinaikos. Na het zure verlies in de blessuretijd tegen Dinamo Moskou is het zaak voor PSV om van het nog puntenloze Panathinaikos te winnen. De mannen van coach Philip Cocu hebben een goede reeks achter de rug en hopen dit door te trekken in de Europa League. Sierd de Vos neemt het commentaar voor zijn rekening.

Om 23.15 uur wordt de voetbalavond afgesloten met de samenvattingen van de overige gespeelde wedstrijden. Villarreal, Tottenham Hotspur, Besiktas, Celtic, Internationale, Dinamo Moskou en Napoli zijn onder meer te zien.

Donderdag 23 oktober:

18.00 uur Voorbeschouwing
19.00 uur Rijeka – Feyenoord
21.00 uur PSV – Panathinaikos
23.15 uur Samenvattingen

'Musical Awards Gala 2024' (AVROTROS)

Naast de feestelijke uitreiking van de awards, krijgen we ook een voorproefje van musicals die nu en komend seizoen in de Nederlandse theaters te zien zijn. Niet alleen de bekende musicals, maar ook nieuwe musicals passeren de revue. Van het betoverende 'Frozen de musical' tot het epische drama '40-45, de musical'.

'Musical Awards Gala 2024', om 20.35 uur bij AVROTROS op NPO 1.