Marloes Coenen presenteert komende vrijdagen 'Spike presents: World Fighting League'

donderdag 27 april 2017

Wat een fights, wat een spektakel, wat een event! Afgelopen zondag stonden tijdens het uitverkochte 'Spike presents: World Fighting League #5: Champion vs Champion' in TopSportCentrum Almere 3 toernooien en 8 superfights op het programma, waaronder de afscheidswedstrijden van twee atleten met een enorme staat van dienst: Rodney Glunder en Peter Aerts.

Het was een legendarische avond! De highlights van dit spectaculaire event zijn komende vrijdag 28 april, 5 mei en 12 mei te zien om 22.00 uur op Viacom-zender Spike. Presentatie is in handen van Marloes Coenen en zij wordt bijgestaan door niemand minder dan Melvin Manhoef en Remy Bonjaski. Zij spreken de atleten voor en na hun wedstrijd en geven een blik achter de schermen van 'Spike presents: World Fighting League #5: Champion vs Champion. Osu'!

Vrijdag 28 april, 22.00 uur op Spike:
Toernooi 70 kg:
Redouan Daoudi vs Warren Stevelmans
William Diender vs  Michael Benben
Finale 70 kg
Superfight: Fred Sikking vs Michael Duut

Vrijdag 5 mei, 22.00 uur op Spike:
Toernooi 86 kg:
Darryl Sichtman vs  Dennis Ipema
Ertugrul Bayrak vs Errol Koning
Finale 86 kg
Superfight: Ilona Wijmans vs Anissa Haddaoui

Vrijdag 12 mei, 22.00 uur op Spike:
Toernooi 95 kg:
Ibrahim el Bouni vs  Fabio Kwasi
Brian Douwes vs Redouan Cairo
Afscheidswedstrijd: Peter Aerts vs Noridine Mahieddine

'Superfight: Errol Zimmerman vs Murat Aygun'
Lees op spiketv.nl een recap van 'Spike presents: World Fighting League #5: Champion vs Champion'.

Vrijdag 28 april, 5 mei en 12 mei om 22.00 uur op Spike.

Persbericht Spike

'2Doc: Eddy's Oorlog' (BNNVARA)

Vier seizoenen lang reist Eddy van Wessel langs de Oekraďense frontlinies. Nu hij zich als Nederlands meest bekroonde oorlogsfotograaf al drie decennia op de frontlijn bevindt, wil hij nog altijd de ultieme foto maken, het beeld dat het hele conflict samenvat en dat alle worstelingen, trauma’s en tegenslagen die hij heeft moeten doorstaan de moeite waard maakt.

'2Doc: Eddy's oorlog', om 22.20 uur bij BNNVARA op NPO 2.