Goede doelen en BN'ers klaar voor Sky's Christmas Tree For Charity

maandag 30 november 2015

Op maandag 7 december organiseert Sky Radio de 7e editie van Christmas Tree For Charity. In een komische strijd om de best versierde kerstboom zetten diverse BN'er-duo's en een Sky-luisteraarskoppel zich vol enthousiasme in voor hun eigen goede doel.

Een bekende vakjury beoordeelt de opgetuigde bomen op originaliteit en kiest wie voor de organisatie de absolute hoofdprijs wint van €10.000,- én Sky-zendtijd ter waarde van €25.000,-. Quinty Trustfull presenteert het jaarlijkse event waarbij uiteraard ook Sky's enige echte kerstman van de partij is.

Goede doelen en BN'ers
The Christmas Station is helemaal klaar voor hét feel good-event van het jaar met onder meer de volgende BN'ers en goede doelen: Xander de Buisonjé & Sharon Doorson (dance4life), Barry Atsma (Diabetes Fonds) & Do (Stichting DON), Mari van de Ven & Dyanne Beekman (Hartstichting), Roel van Velzen & Roos Moggré (MasterPeace), Anouk Smulders & Manuëla Kemp (Ruby and Rose), Ellen ten Damme & Henk Schiffmacher (Stichting Vluchteling), Bartho Braat & Wilbert Gieske (Trombosestichting) en Danny de Munk & Vivian Reijs (Voedselbanken Nederland).

Vakjury
De vakjury bestaat dit jaar uit voorzitter Nance Coolen (presentatrice en winnares van CTFC 2014), Fred van Leer (kledingstylist en presentator) en Pascal Koeleman (ondernemer en jurylid van SBS 6' Hollands Beste Bloemstylist). De vakjury beoordeelt de opgetuigde kerstbomen en de elevator pitch van ieder duo, waarin zij toelichten op welke wijze de versierde boom past bij het doel waarvoor gestreden wordt.

Prijzen
Het winnende duo wint de hoofdprijs van €10.000,- en Sky-zendtijd ter waarde van €25.000,- voor het goede doel, de tweede prijs is €5.000,- en de derde prijs is €2.500,-. De andere deelnemende goede doelen ontvangen allen een cheque ter waarde van €1.000,-.

Persbericht Sky Radio

logo NPO 2 logo

Goed leren kijken is de eerste stap om natuurbeschermer te worden. Regisseur Sanne Rovers gaat op pad met 'gewone mensen' die de teloorgang van hun postzegel natuur proberen tegen te houden. Als kind vond Sanne haar vaders liefde voor natuur vooral irritant. Altijd maar stoppen tijdens het wandelen om naar planten en insecten te kijken. Dat is door de jaren heen veranderd. Naast de vader van Sanne zien we een aantal andere natuurbeschermers in 'hun' natuurgebied.

'2Doc: Groenkijkers', om 22.20 uur bij de NTR op NPO 2.