Dit weekend extra uitzendingen 'NOS Studio Sport'

vrijdag 27 mei 2016

Van 11.00 tot 17.50 uur kan op NPO 1 live worden gekeken naar de tenniswedstrijden op Roland Garros. In het laatste anderhalf uur wordt geschakeld met de laatste bergetappe in de Giro d'Italia.

En in de middag is een uitgebreide samenvatting van het Nederkands Kampioenschap Handbal mannen best of three tussen Bevo – Lions te zien. De gehele wedstrijd wordt live gestreamd op NOS.nl. Ook de tenniswedstrijden en de Giro zijn via een stream te volgen.

Zondag 29 mei
Vanaf 11.00 uur start de extra lange uitzending van 'NOS Studio Sport' met Roland Garros. In deze uitzending ook beelden van de slotetappe van de Giro die in zijn geheel ook via een stream is te volgen op NOS.nl. 's Middags ook aandacht voor de derde wedstrijd in het beslissingsduel om het Nederlands Handbalkampioenschap Vrouwen: VOC-Dalfsen. Het WK BMX in Medellin, Colombia is vanaf 22.00 uur via een livestream te volgen.

'NOS Studio Sport Extra', zaterdag 28 mei tussen 11.00 en 17.50 uur op NPO 1.
'NOS Studio Sport Extra', zondag 29 mei tussen 11.00 en 17.50 uur op NPO 1.

logo NPO 2 logo

Goed leren kijken is de eerste stap om natuurbeschermer te worden. Regisseur Sanne Rovers gaat op pad met 'gewone mensen' die de teloorgang van hun postzegel natuur proberen tegen te houden. Als kind vond Sanne haar vaders liefde voor natuur vooral irritant. Altijd maar stoppen tijdens het wandelen om naar planten en insecten te kijken. Dat is door de jaren heen veranderd. Naast de vader van Sanne zien we een aantal andere natuurbeschermers in 'hun' natuurgebied.

'2Doc: Groenkijkers', om 22.20 uur bij de NTR op NPO 2.