Gerard Joling te gast in 'RAYMANN!'

vrijdag 19 december 2014

Jörgen Raymann ontvangt deze week zanger en presentator Gerard Joling. Gerard Joling is met een track record van meer dan 28 jaar niet meer weg te denken uit de top van de Nederlandse showbizz.

Niet alleen in de muziek maar ook als televisiepresentator van programma's als 'Sterren Springen', 'Geer & Goor' en 'Beat It', is Gerard niet te missen. Gerard zal tijdens de show de kersthit van zijn nieuwe album ten gehore brengen.

In deze laatste aflevering van het eerste seizoen 'RAYMANN!', die in het teken staat van de feestdagen, wil Jörgen weten hoe Gerard de feestdagen zal doorbrengen. Shay gaat de straat op en onderzoekt wat voor kerstwensen en goede voornemens mensen hebben. Tante Es is deze week op bezoek bij de altijd grappige Tineke Schouten. Buurtslager Achmed en zijn zoon Rachid zorgen in deze aflevering voor de X-Mas Quiz.

In 'RAYMANN!' betaalt speelt het publiek weer mee voor het astronomische bedrag van € 150,. 'RAYMANN!' wordt muzikaal begeleid door Juni Juliet’s band.

'RAYMANN!' wordt geproduceerd door Men At Work TV Produkties in Rotterdam.

'RAYMANN!', zaterdag 20 december om 22.00 uur op NPO 1.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.