Volg dit weekend de Vuelta op Sporza

donderdag 28 augustus 2014

Dit weekend staat de sportprogrammering van de VRT voor het grootste stuk in teken van de Ronde van Spanje. Sporza brengt daarvan uiteraard live verslag uit,

VRIJDAG 29 AUGUSTUS

Sporza atletiek op Canvas, 17.47 uur
Herhaling van de samenvatting van de Diamond League in Zürich.
Commentaar: Marc Willems en Kris Meertens.

Sporza wielrennen op Eén, 16.00 uur
Rechtstreeks verslag van de zevende rit van de Ronde van Spanje: Alhendin – Alcaudete. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.

ZATERDAG 30 AUGUSTUS

Sporza wielrennen op Eén, 16.00 uur
Rechtstreeks verslag van de achtste rit van de Ronde van Spanje: Baeza – Albacete. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.

ZONDAG 31 AUGUSTUS

Sporza wielrennen op Eén, 16.00 uur
Rechtstreeks verslag van de negende rit van de Ronde van Spanje: Carboneras de Guadazaón – Aramón Valdelinares. Commentaar: Michel Wuyts en José De Cauwer.

Sporza volleybal op Canvas, 16.30 uur
Rechtstreeks verslag van België – USA bij de mannen, poulewedstrijd van het wereldkampioenschap volleybal in Polen.
Commentaar: Marc Willems en Koen Hoeyberghs.

Sportweekend op Eén, 19.20 uur
Magazine met een overzicht van de sportactualiteit. Presentatie: Stef Wijnants.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.