Late avond RTL 4 weer in vertrouwde handen van Humberto en Luuk

zondag 30 augustus 2015

Maandag 31 augustus om 22.30 uur is het weer tijd voor Humberto Tan en co-host Luuk Ikink. Informeren en entertainen op de late avond is in vertrouwde handen bij beide heren, de succesformule van 'RTL Late Night' gaat dan ook sterk en ongewijzigd verder.

In het NH Schiller Hotel te Amsterdam spreekt Humberto ook dit seizoen weer spraakmakende, opvallende, interessante en actuele gasten van het moment. Maandag trapt hij onder anderen af met voetbalicoon Clarence Seedorf en 'Drank en Drugs'-duo Lil' Kleine en Ronnie Flex.

Seedorf vertelt over de 'Allstars' benefietvoetbalwedstrijd. De Laureus Allstars nemen het op 5 september op tegen de Real Madrid Legends, waarvoor Seedorf tal van grote namen heeft gestrikt, onder wie Luís Figo, Thierry Henry, Ruud Gullit en Edwin van der Sar. Naast dit grote event, bespreekt Humberto ook de staat van het Nederlandse voetbal, de trainerscarrière van Seedorf en zijn rol als racisme ambassadeur voor de UEFA. Naast Seedorf schuiven ook Lil' Kleine, Ronnie Flex en Olivia Lonsdale aan, bekend van de omstreden zomerhit 'Drank en Drugs'. Hoe kijken de rappers aan tegen alle controverse? En zijn ze van plan om het buitenland te veroveren?

Later in de week ontvangt Humberto onder anderen cabaretier Hans Teeuwen, Chantal Janzen en Jandino Asporaat samen met de choreografen van de nieuwe danssensatie 'Dance Dance Dance', Jochem Meijer, Thomas Acda en Frans en Maris(ka) Bauer.

Uiteraard zijn er ook muzikale optredens, zo komen Nick & Simon langs, brengt Guus Meeuwis zijn nieuwe single en claimt Eva Simons de 'RTL Late Night'- studio met haar zomerhit 'Policeman'.

'RTL Late Night', maandag t/m vrijdag om 22.30 uur bij RTL 4.

RTLLateNight

'2Doc: Eddy's Oorlog' (BNNVARA)

Vier seizoenen lang reist Eddy van Wessel langs de Oekraďense frontlinies. Nu hij zich als Nederlands meest bekroonde oorlogsfotograaf al drie decennia op de frontlijn bevindt, wil hij nog altijd de ultieme foto maken, het beeld dat het hele conflict samenvat en dat alle worstelingen, trauma’s en tegenslagen die hij heeft moeten doorstaan de moeite waard maakt.

'2Doc: Eddy's oorlog', om 22.20 uur bij BNNVARA op NPO 2.