Lex Uiting met eigen programma 'LEX' op 3FM

vrijdag 5 februari 2016

Lex Uiting ontvangt de zaterdagnachtbrakers met open armen in zijn allereerste eigen radioprogramma 'LEX' bij BNN op NPO 3FM. 'LEX' is je nieuwe stamkroeg als je er geen genoeg van kan krijgen en nog effe door wil.

Of je nou je stapavond wil evalueren of die noeste nachtarbeider bent: 'LEX' is open! Met een biertje, 'n bitterbal en 'n verzoekplaat. 'LEX' is vanaf 6 februari iedere zaterdagnacht van 3.00 uur tot 6.00 uur bij BNN op NPO 3FM te horen.

De radio-dj kijkt uit naar zijn eerste eigen 3FM-radioprogramma: 'Tot vorige week stond ik zelf nog iedere zaterdagnacht ergens te afterpartyen, daar verandert in principe niks aan. Alleen wordt die after nu wat groter, zet ik de plaatjes op en wordt alles uitgezonden. En dát is natuurlijk te-gek!'

Lex neemt hiermee het tijdslot van BNN'er Harm den Besten over. Harm blijft te horen van ma t/m woe tussen 3.00 uur en 6.00 uur bij BNN op NPO 3FM.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.