Nieuw bij MAX: meeslepende familiesaga 'A Place to Call Home'

donderdag 9 juli 2015

Vanaf vrijdag 10 juli, elke werkdag om 17.40 uur op NPO 2, zendt MAX het meeslepende en romantische familiedrama 'A Place to Call Home' uit.

Centraal staan de belevenissen en intriges van de steenrijke Australische familie 'Bligh', dat het landgoed Ash Park bewoont in het pittoreske dorpje Inverness in New South Wales.

De serie opent met Sarah Adams (Marta Dusseldorp), een aantrekkelijke verpleegkundige met een mysterieus verleden, die na twintig jaar vanuit Engeland terugkeert naar haar geboorteland Australië. Ze wil daar de narigheid van de oorlogsjaren achter zich laten en een nieuw begin maken. Onderweg aan boord van het schip raakt zij door een dramatisch gebeurtenis betrokken bij het wel en wee van de Blighs. Elizabeth (Noni Hazlehurst) die de scepter zwaait over de familiedynastie moet niet veel van Sarah hebben. Tot Elizabeth’s ongenoegen valt haar oudste zoon George voor de charmes van Sarah.

Vrijdag 10 juli: seizoen 1, aflevering 1 - The Prodigal Daughter
Sarah Adams, een vrouw met een mysterieus verleden, keert na twintig jaar in het buitenland zijn geweest terug in Australië. Op weg naar huis ontmoet ze ‘The Blighs’; een rijke Australische familie.

'A Place to Call Home', vanaf vrijdag 10 juli elke werkdag om 17.40 bij MAX op NPO 2.

MAX is er elke dag! logo MAX logo

Kasteel Vosbergen bestaat 400 jaar en dat wordt de hele zomer gevierd. Vandaag staat de heropening van de oprijlaan op het programma. Jeanne vraagt zich af of haar 93-jarige moeder wel in de koets kan klimmen. Ook op landgoed Maarsbergen gaat het niet van een leien dakje en moet de 22-jarige Willem een moeilijke beslissing nemen. Over daken gesproken: de hoge dakrand van landgoed Wickenburgh krijgt een nieuw likje verf van Otto. Op het keurige, normaal zo rustieke landgoed Oolde staat een hippiefestival op het punt te beginnen.

'Liefde voor het Landgoed', om 21.30 uur bij Omroep MAX op NPO 1.