'Radar' maandag over de service van uitvaartdiensten
In het consumentenprogramma 'Radar' van AVROTROS wordt maandag 15 september aandacht besteedt aan de volgende onderwerpen.
Mysterieuze verdwijning dataverkeer Vodafone
Torenhoge rekeningen voor internet op je telefoon, terwijl je zeker weet dat je dit niet hebt gebruikt. 'Radar' opende vorige week een meldpunt voor klanten van Vodafone en de reacties stroomden binnen. Vodafone zegt zelf ook niet te weten hoe dit dataverkeer weglekt, maar toch moet de consument ervoor opdraaien. Maandag opnieuw in 'Radar': de mysterieuze verdwijning van dataverkeer bij Vodafone.
Uitvaartwensen
Als klant word je gebeld door een tussenpersoon van Thanatos uitvaartdiensten die een aantal vragen over jouw uitvaartwensen wil stellen. Want, zo geven zij aan, ze willen graag de gegevens compleet hebben. Als klant denk je dat dit onder goede service valt en je neemt braaf een vijf minuten durende vragenlijst met ze door. Maar valt dit echt wel onder service of hangt er toch een prijskaartje aan? 'Radar' doet onderzoek.
'Radar', maandag 15 september om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1.