Sam Smith in Concert op NPO 3

vrijdag 5 februari 2016

Op zaterdag 6 februari zendt de NTR Sam Smith in Concert uit. Een optreden van singer-songwriter Sam Smith in het BBC Radio Theatre in het hartje van Londen.

In september 2005 verwelkomde het BBC Radio Theatre in hartje Londen de bejubelde singer-songwriter Sam Smith, die met zijn meesterlijke songs en prachtige stem wereldwijd volle zalen trekt. In zijn razendsnelle klim naar de top heeft Sam al vier Grammy's en twee Brit Awards in de wacht gesleept, en hij was de enige artiest waarvan het album in 2014 zowel in Groot-Brittannië als de VS meer dan een miljoen exemplaren werden verkocht. In dit exclusieve concert zingt Sam Smith in een intieme setting voor een klein publiek nummers van zijn debuut In 'The Lonely Hour', een album over onbeantwoorde liefde.

Exclusief concert met nummers van debuutalbum 'In The Lonely Hour'.

'Sam Smith in Concert', zaterdag 6 februari om 23.05 uur op NPO 3.

logo NPO 3 logo

Het leven van Jelmer (21) wordt geportretteerd. Hij raakte onder invloed van xtc oververhit op het Amsterdam Dance Event. Samen met familie en vrienden blikken we terug op zijn bijzondere leven.

'Van de Wereld', om 21.20 uur bij BNNVARA op NPO 3.