Sybrand Buma bij Rick Nieman in 'WNL Op Zondag'

zaterdag 1 oktober 2016

De zondag begint met Rick Nieman. Live vanuit het Vondelpark in Amsterdam presenteert hij 'WNL Op Zondag'. Met het laatste nieuws, vrolijke kwesties en prominente gasten.

Dit seizoen is er speciale aandacht voor het zakenleven en ondernemerschap.

CDA-leider Sybrand Buma neemt zondagmorgen plaats op de bank van Rick Nieman. Over de actuele politiek en de financiële beschouwingen die deze week plaatsvinden.

Deze week werd de MKB Innovatie Top 100 bekend gemaakt. Juryvoorzitter en duurzamer ondernemer Ruud Koornstra neemt de meest opvallende innovaties door. Op nummer 1 ondernemers  Mariah Mansvelt Beck en Wendelien Hebly van Yoni Care.

Cabaretier Jörgen Raymann staat na drie jaar weer op de planken met zijn gloednieuwe voorstelling 'Zo kan het ook'. De cabaretier wordt vijftig maar -zegt hij zelf - van een midlifecrisis is geen sprake.

Zondag is het precies 65 jaar geleden dat in Nederland het allereerste tv-programma werd uitgezonden. TV-presentatoren Catherine Keijl en Hans van Willigenburg kozen klassieke tv-fragmenten uit de roemruchte historie van de televisie.

'WNL Op Zondag', zondag 2 oktober om 9.30 uur bij WNL op NPO 1.

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.