'Tijd voor MAX' op toer in Maastricht met o.a. gratis concert André Rieu

zondag 25 september 2016

Vanaf maandag 26 september komen de uitzendingen van 'Tijd voor MAX' vanuit het sfeervolle Maastricht! Van maandag tot en met donderdag zitten Martine en Sybrand gezellig op het Vrijthof in de Limbugse hoofdstad, en op vrijdag verhuizen ze naar het Onze Lieve Vrouweplein, waar de wereldberoemde violist André Rieu ter afsluiting van 'Tijd voor MAX op toer' een optreden zal verzorgen.

Op maandag  26 september om 17.10 uur op NPO 1
Ontvangen Sybrand en Martine de in Maastricht geboren actrice Peggy Vrijens ('Hart tegen Hart') en verder zit acteur én Limburger Huub Stapel aan tafel; hij staat deze week in Maastricht in het theater met Intouchables. Ook is er een optreden van Gé Reinders en zijn blaaskapel.

Op dinsdag 27 september om 17.10 uur op NPO 1
Komt acteur Jon van Eerd bij ons langs; hij vertelt onder andere over de voorstelling Harry let op de kleintjes waar hij deel van uitmaakt. Gekookt wordt er door de in Maastricht geboren topkok Antoine Hermans. Bovendien laat het beroemde koor de Mastreechter Staar luid en duidelijk van zich horen. Maar er is meer muzikaliteit: ook de Dublin Legends treden op in 'Tijd voor MAX'.

Op woensdag 28 september om 17.10 uur op NPO 1
Is de in Maastricht geboren modejournaliste en hoofdredacteur van de Nederlandse Harper's Bazaar Cécile Narinx te gast in 'Tijd voor MAX'. Ook modeontwerper Mart Visser vereert ons met een bezoek. Mart opent deze week zijn tentoonstelling S.Y.N.E.R.G.Y in Museum aan het Vrijthof in de Limburgse hoofdstad. Gekookt wordt er ditmaal door Hans van Wolde, chefkok van het beroemde Maastrichtse restaurant Beluga. Het optreden komt van de band Rowwen Hèze.

Op donderdag 29 september om 17.10 uur op NPO 1
Is actrice Monic Hendrickx te gast. Zij speelt de hoofdrol in De Held, de openingsfilm van het Nederlands Film Festival. En het is opnieuw feest op het Vrijthof, want de Barry White Experience & Band treedt bij 'Tijd voor MAX' op. Verder zal ijsmeester Huub Biro zorgen voor een verkoelende versnapering!

Op vrijdag 30 september om 17.10 uur op NPO 1
Verhuist de 'Tijd voor MAX'-karavaan naar het Onze Lieve Vrouweplein in Maastricht voor een spetterend optreden van André Rieu! De violist sluit de 'Tijd voor MAX op toer'-maand spetterend af. Natuurlijk schuift hij ook aan tafel bij Sybrand en Martine. En hij komt niet alleen, want hij wordt vergezeld door zonen Pierre en Marc.

Uitzending bijwonen?
Liefhebbers kunnen de uitzendingen alle dagen gratis bijwonen. Daarvoor is het belangrijk dat men zich aanmeldt via de website van 'Tijd voor MAX op toer'. Let op: er is slechts beperkt ruimte beschikbaar.

'Tijd voor MAX op toer: Maastricht', vanaf maandag 26 september om 17.10 uur bij MAX op NPO 1.

logo NPO 3 logo

Het leven van Jelmer (21) wordt geportretteerd. Hij raakte onder invloed van xtc oververhit op het Amsterdam Dance Event. Samen met familie en vrienden blikken we terug op zijn bijzondere leven.

'Van de Wereld', om 21.20 uur bij BNNVARA op NPO 3.