'De Drie Wijzen' vanaf zondag 9 april op Eén

maandag 27 februari 2017

Vanaf zondag 9 april presenteert Kobe Ilsen op Eén de nieuwe versie van het legendarische spelprogramma 'De Drie Wijzen'. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

De comeback van 'De Drie Wijzen' op Eén is al langer aangekondigd. En nu is bekend dat het programma vanaf 9 april het monsterlijk scorende 'Reizen Waes' opvolgt op Eén. Kobe Ilsen is presentator van dienst en als panelleden wist hij heel wat interessante BV's te strikken. Zo zullen onder anderen Tine Embrechts, Sven De Lijer, Olga Leyers, Maaike Cafmeyer en Jeroen Meus plaatsnemen achter de desk. Zij spelden twee gewone kandidaten allerhande verhalen op de mouw en schotelen hen vragen voor.

'De Drie Wijzen' breekt overigens niet helemaal met het verleden. Zo zou deze nieuwe show redelijk dicht bij het origineel blijven. En de panelleden van weleer die de show zo onsterfelijk maakten komen ook terug. Eén keer spelen Gerty Christoffels, Jacques Vermeire en Walter Grootaers nog eens mee ten voordele van Kom Op Tegen Kanker.

Benieuwd of Vlaanderen de comeback van een van de populairste Vlaamse spelprogramma's ooit, zal kunnen smaken. Vanaf zondag 9 april dus te zien op Eén.

Bron: Het Laatste Nieuws

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.