Dirk en Tom naar finale 'X Factor'

woensdag 10 december 2008

De drie halve finalisten van 'X Factor', Lester & Abdou, Tom en Dirk, gaven elk een mini-optreden. Ze zongen voor het eerst drie nummers. Vanaf deze week besliste de jury niet meer wie er in de wedstrijd mocht blijven. De kijkers hadden nu de moeilijke taak te beslissen wie naar de finale mocht.

Vori

ge week moesten de broers Mathieu & Guillaume 'X Factor' verlaten. Voor Lester & Abdou, Tom en Dirk werd het dus weer extra spannend. Slechts twee van hen mochten naar de finale van volgende week woensdag.

De drie halve finalisten gaven elk een mini-concert. Ze zongen drie nummers en de jury gaf tips waar nodig, maar over het algemeen was er niet anders dan lof over de kandidaten.

In tegenstelling tot de vorige afleveringen, besliste deze keer niet de jury wie in de wedstrijd bleef. Er waren ook geen herkansingen. Voor de kandidaten was het dus erop of eronder. De kijker kon beslissen wie naar de finale mocht gaan.

De kijker vond de finaleplaatsen voor Dirk en Tom terecht. Voor het duo Lester & Abdou kwam er een einde aan de wedstrijd. Op woensdag 17 december weten we wie de winnaar is van 'X Factor'.

Stem nu voor de TV-Visie Trofee 2008! Klik hier voor het enige echte officiële stemformulier.

DOSSIER: X Factor 2008 (vtm)

volledig dossier

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.