Eleven Sports Network nu ook beschikbaar bij SFR België

dinsdag 26 juli 2016

Vanaf 1 augustus neemt SFR België de twee zenders van Eleven Sports Network mee op in hun digitaal aanbod. De optie is beschikbaar voor alle SFR-klanten in België met een digicorder.

Eleven en Eleven Sports vervolledigen zo het sportieve gamma van SFR België, dat al bestond uit: SFR Sport 2, SFR Sport 3, SFR Sport 5, MCS Tennis, Porto Canal, VOO Sport World 1, VOO Sport World 2 and VOO Sport World 3.

'Deze nieuwe samenwerking past perfect binnen de strategie van Eleven Sports Network. Wij willen dat de kijkers zelf hun programma kunnen samenstellen aan de best mogelijke prijs/kwaliteitverhouding', zegt Anouk Mertens, Managing Director van Eleven Sports Network België.

'Wij zijn tevreden met de lancering van de zenders van Eleven Sports Network bij SFR België. De rijkdom van de programma's van Eleven en de variatie van de aangeboden sporttakken op beide zenders zullen de sportliefhebbers onder onze kijkers tevreden stellen', onderstreept Sébastien Germain, hoofd van Marketing en Brand Management bij SFR. 'Dit partnership sluit nauw aan op onze wens om steeds de best mogelijke inhoud aan te bieden aan de klanten van SFR.'

De klanten van SFR zullen vanaf deze week exclusieve en spannende sportevenementen live kunnen volgen.

Abonnees in België kunnen genieten van live en exclusief Competitie- en bekervoetbal uit de Spaanse LaLiga, de Italiaanse Serie A TIM, de Emirates FA Cup, de English Football League, de English Football League Cup, de Franse Ligue 1, de Braziliaanse Série A, de Schotse Professional Football League, de kwalificatiewedstrijden voor het WK in Rusland, alsook wedstrijden uit de NBA, Velux EHF Champions League handball, kickboxing, MMA en tennisevenementen van over de hele wereld en dit op de twee kanalen Eleven en Eleven Sports.

Beide kanalen zijn in België te verkrijgen op Proximus TV, Telenet, VOO en Orange, en zijn online toegankelijk voor elke sportfan over het hele land op http://www.elevensports.be, de app kan worden gedownload via Google Play in de App Store.

Persbericht Eleven Sports Network

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.