Evi Hanssen presenteert zaterdagavondshow op Nederlandse tv

donderdag 28 juli 2016

Het gaat Evi Hanssen voor de wind in Nederland. Vanaf 27 augustus mag ze aan de zijde van bioloog Freek Vonk een nieuwe, groots opgezette familiequiz presenteren op de belangrijke zaterdagavond op NPO 1.

Onder leiding van Dr. Freek Vonk en Evi Hanssen wordt de wilde-dierenkennis getest van een dierenminnende familie of vriendengroep die het opneemt tegen een team van bekende Nederlanders. Evi leidt de teams door de verschillende quizrondes en Freek verduidelijkt de antwoorden, laat filmpjes zien en geeft iedere week spannende mini-colleges over het dierenrijk.

In de studio van 'De Super Freek Show' waant iedereen zich even avonturier. Bomen, rotsen, water, steppe, er ontbreekt niets om het publiek het gevoel te geven dat ze in de wildernis zijn. De twee teams strijden in verschillende spectaculaire spelrondes voor een wekelijks wisselende trofee. Om met de gouden kroko-cup, de vergulde varaan, de bronzen bonobo beker of de gouden gekko naar huis te gaan moeten de teams niet alleen alles weten over wilde dieren, maar ook stalen zenuwen hebben. Ze moeten hun handen vies maken, alles durven bekijken, voelen, ruiken en proeven wat Freek en Evi ze voorschotelen.

Evi Hanssen in 'De Super Freek Show' is vanaf zaterdag 27 augustus te zien op NPO 1.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.