Ex-VRT presentatrice Paskal Deboosere overleden

dinsdag 26 juli 2016

Voormalig VRT-presentatrice Paskal Deboosere (53) is overleden. Haar familie heeft het nieuws bevestigd aan persagentschap Belga. Deboosere is de zus van VRT-weerman Frank Deboosere. Ze leed aan borstkanker.

Paskal Deboosere presenteerde in de jaren '90 ondermeer de eerste afleveringen van 'De Droomfabriek' aan de zijde van Bart Peeters. In 1998 verliet ze de VRT. Eerst voor het Festival van Vlaanderen, daarna als woordvoerster voor onder andere Telenet en Agalev. Sinds 1999 was ze parlementair medewerkster voor Veerle Heeren (CD&V).

'Musical Awards Gala 2024' (AVROTROS)

Naast de feestelijke uitreiking van de awards, krijgen we ook een voorproefje van musicals die nu en komend seizoen in de Nederlandse theaters te zien zijn. Niet alleen de bekende musicals, maar ook nieuwe musicals passeren de revue. Van het betoverende 'Frozen de musical' tot het epische drama '40-45, de musical'.

'Musical Awards Gala 2024', om 20.35 uur bij AVROTROS op NPO 1.