Hanne en Jaro ('Mijn Pop-uprestaurant') verkopen de 'Kilimanjaro'

woensdag 24 augustus 2016

Jaro en Hanne, in 2014 de eerste winnaars van 'Mijn Pop-uprestaurant', starten een eigen restaurant. Daarvoor verkopen ze hun foodtruck waarmee ze de afgelopen tijd aan de slag waren.

'Na twee jaar absurd hard werken, is het ons gelukt om een eigen restaurant te starten', zegt het duo in een bericht op Facebook. Hun foodtruck, 'Kilimanjaro', is voor hen een ideale start als beginnende ondernemers, maar nu is het tijd voor hun grote droom, dat eigen restaurant.


In februari namen Hanne en Jaro het failliete Antwerpse restaurant 'Den Druiventros' over. Dat bracht hen een aardige cent op, waardoor ze nu genoeg armslag hebben om de truck van de hand te doen en zich volledig op het restaurant te gaan concentreren.

Bron: hln.be

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.

Dossiers