Sportjournalist Peter Baert (52) overleden

zaterdag 30 april 2016

Zaterdag is sportjournalist Peter Baert op 52-jarige leeftijd overleden. Hij verloor de strijd tegen een slepende ziekte.

Peter Baert begon zijn carrière bij de openbare omroep, maar startte in 1989 mee de sportredactie van VTM op. Daar was hij actief tot in 2008. Daarna ging hij aan de slag als gezicht van de regionale zender TV-Limburg en was hij presentator van het automagazine Pitstop.tv.

De laatste jaren werkte Baert als commentator voor de Telenet-zender Play Sports. Vorige week nog werd hij tijdens de uitzending van de Formule E onwel. Play Sports heeft het overlijden van hun collega intussen besvestigd op de Facebookpagina van de zender.

'De Verraders' (RTL 4)

Met de finale in zicht, groeit het onderlinge wantrouwen. Zelfs de Verraders bekijken elkaar met argusogen. Een van de Getrouwen probeert de groep voorzichtig mee te krijgen, maar belandt zelf in een zee van verdenkingen. In een kasteel waar paranoia hoogtij viert, is strategie de sleutel.

'De Verraders', om 20.00 uur op RTL 4.