Sporza brengt opnieuw Belgisch eersteklassevoetbal naar kijker, luisteraar en surfer

woensdag 23 juli 2014

Op vrijdag 25 juli gaat de Belgische eerste klasse weer van start. Vanaf die dag zit je het hele voetbalseizoen lang goed bij Sporza.

Je geniet er van de wedstrijdverslagen én van de belangrijkste wedstrijdbeelden.

De Sporza-redactie volgt elke wedstrijd op de voet. Je vindt er niet alleen de tussenstanden, doelpuntenmakers, gele kaarten en rode kaarten. Elke wedstrijd wordt live gevolgd door een team van ervaren redacteurs.

Luttele seconden na een actie op het veld leest je er alles over in het Match Center van Sporza.be. Je krijgt er ook de leukste tweets en weetjes voorgeschoteld. En uiteraard wordt het speeldagoverzicht en het klassement snel en accuraat bijgewerkt.

Maar er is meer. Voortaan zullen de hoogtepunten van alle wedstrijden op Sporza.be te zien zijn. Elke matchdag vind je vanaf 23.00 uur op Sporza.be alle doelpunten én de mooiste acties van de dag. Op PC, tablet of smartphone: Sporza is altijd en overal bereikbaar.

Extra Time (ook online!)
Op maandagavond is er zoals altijd het voetbalmagazine 'Extra Time'. Vanaf 4 augustus nodigen Frank Raes en Filip Joos opnieuw spraakmakende gasten uit voor de talkshow 'Extra Time' om te discussiëren over de voetbalactualiteit. Elke maandag een garantie voor sterke televisie. De belangrijkste gesprekken, de leukste momenten kunt u herlezen en herbekijken op Sporza.be.

Radio
Voor de beste live beleving van het voetbal in de eerste klasse moet je op de radio zijn. Sporza op Radio 1 brengt dit seizoen een verslag van elke wedstrijd in de Jupiler Pro League. De commentatoren zijn o.a. Peter Vandenbempt, Tom Boudeweel, Bert Sterckx en Eddy Snelders. Sporza is er vanaf nu op vrijdag van 20.00 tot  23 uur, op zaterdag van 18.00 tot 23.00 en op zondag van 14.00 tot 23.00 uur.

sporza

'2Doc: Eddy's Oorlog' (BNNVARA)

Vier seizoenen lang reist Eddy van Wessel langs de Oekraďense frontlinies. Nu hij zich als Nederlands meest bekroonde oorlogsfotograaf al drie decennia op de frontlijn bevindt, wil hij nog altijd de ultieme foto maken, het beeld dat het hele conflict samenvat en dat alle worstelingen, trauma’s en tegenslagen die hij heeft moeten doorstaan de moeite waard maakt.

'2Doc: Eddy's oorlog', om 22.20 uur bij BNNVARA op NPO 2.