TVvisie Trofee 2014: genomineerden TV-vrouw van het jaar

zondag 21 december 2014

Vanaf woensdag kan je een week lang stemmen voor de TVvisie Trofee 2014. Maar voor het zover is, maken we in de komende dagen nog alle genomineerden bekend.

De genomineerden in de categorie TV-vrouw van het jaar zijn (in alfabetische volgorde):

- An Lemmens
- Cath Luyten
- Clara Cleymans
- Ella Leyers
- Kathleen Cools
- Lize Feryn
- Nathalie Meskens
- Ruth Beeckmans
- Tine Embrechts
- Veerle Baetens

Ga jij zeker stemmen? Laat het dan aan al je Facebook vrienden weten en nodig ze uit om ook hun stem uit te brengen. Stemmen kan van 24 tot en met 31 december via http://www.tv-visie.be/trofee/.

Lees ook:
Het aftellen naar de TVvisie Trofee 2014 is begonnen

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.