Volledige cast Europese tour 'Violetta' bekend

donderdag 20 november 2014

The Walt Disney Company heeft vandaag de cast line-up van de geheel nieuwe Europese Violetta Live tour aangekondigd.

Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego); Facundo Gambande (Maxim), Mercedes Lambre (Lucinda), Candelaria Molfese (Camilla) Samuel Nascimiento (Broduey), Alba Rico Navarro (Nadia) en Ruggero Pascquarelli (Federico) zullen samen met Martina Stoessel (Violetta) schitteren tijdens de liveshow.

Zij worden vergezeld door een team van negen dansers en een swingende live band. Tijdens de concerten op 14 en 15 maart in Brussel Paleis 12, brengen zij alle favoriete nummers uit de hitserie ten gehore.

Met een oogverblindend decor en lichtshow, indrukwekkende choreografieën en sensationele kostuums wordt Violetta Live een fantastische concertbeleving voor alle Violetta fans. Tijdens de show zal er gebruik gemaakt worden van adembenemende technologie.

- 240 m² HD LED schermen
- Spectaculaire visuele effecten, inclusief 4500 kilo confetti en 20 000 kilo pyrotechnieken
- Vliegende artiesten
- Een productieteam van 130 personen

Violetta Live zal een onvergetelijke ervaring worden voor alle Violetta fans. Tot op heden zijn er meer dan 75 shows in 22 steden in Spanje, Portugal, Italië, Frankrijk, Nederland, België, Zwitserland en Duitsland aangekondigd.

14 maart 2014 - Brussel - Paleis 12 - 14.00 & 18.00 uur
15 maart 2014 - Brussel - Paleis 12 - 14.00 & 18.00 uur

Persbericht The Walt Disney Company

logo NPO 3 logo

Het leven van Jelmer (21) wordt geportretteerd. Hij raakte onder invloed van xtc oververhit op het Amsterdam Dance Event. Samen met familie en vrienden blikken we terug op zijn bijzondere leven.

'Van de Wereld', om 21.20 uur bij BNNVARA op NPO 3.