Stembussen Gouden Televizier-Ring 2017 zijn geopend

dinsdag 22 augustus 2017

Vanaf dit moment kan heel Nederland stemmen op zijn of haar favoriete programma en is er nog maar een vraag die telt: wie wint de Gouden Televizier-Ring? Floortje Dessing, die vorig jaar de Ring om haar vinger mocht schuiven, bracht de eerste stem uit.

In totaal werden door het kijkerspubliek en de redactie van Televizier 25 van de mooiste, beste, grappigste en meest ontroerende kanshebbers uit het afgelopen televisiejaar geselecteerd. Uit deze lijst komt de uiteindelijke winnaar van de belangrijkste tv-prijs van Nederland. Stemmen kan tot en met 25 september via Televizier.nl/ring.

Sterren
Behalve voor de Gouden Televizier-Ring kan er ook gestemd worden op de beste presentator en presentatrice (Zilveren Televizier-Ster Presentator en Presentatrice) en de beste acteur en actrice (Zilveren Televizier-Ster Acteur en Actrice) van het afgelopen jaar.

De Gouden Stuiver wordt sinds vorig jaar in een eigen stemomgeving gehouden. Zo is het voor kinderen nog gemakkelijker is om te stemmen op hun favoriete programma. Die verkiezing barst ook vanaf nu los op: Televizier.nl/stuiver.

Gouden Televizier-Ring Gala
Op 12 oktober wordt op het spectaculaire Gouden Televizier-Ring Gala bekend gemaakt welk tv-programma de Ring wint. Het gala is live te zien op NPO 1 bij Avrotros. Jan Smit en Art Rooijakkers vormen ook dit jaar het stijlvolle presentatieduo.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.