Australische hitserie 'Wonderland' exclusief bij RTL Lounge

zondag 11 januari 2015

Vanaf maandag 12 januari zendt de digitale zender RTL Lounge exclusief 'Wonderland' uit. Deze succesvolle Australische dramaserie volgt de levens van vier verschillende duo's die allemaal in het appartementencomplex 'Wonderland' aan het strand in Sydney wonen.

Het ene koppel (Rob en Colette) is al jaren getrouwd, terwijl een ander stelletje (Carlos en Grace) pas nét bij elkaar is. Weer twee andere huisgenoten (Tom en Miranda) zijn happy single en het vierde setje (Steve en Dani) zit smoorverliefd in hun wittebroodsweken. Uiteraard verlopen deze relaties niet áltijd even soepel en spelen er de nodige onderlinge problemen…

Naast een dagelijkse uitzending op werkdagen om 18.00 uur, is 'Wonderland' op zaterdag en zondag in marathonvorm te zien bij RTL Lounge. Dit betekent dat de vijf afleveringen van de afgelopen werkweek achter elkaar voorbij komen.

'Wonderland', reguliere uitzending elke werkdag om 18.00 uur. Marathon op zaterdag vanaf 20.30 uur en zondag vanaf 15.00 uur bij RTL Lounge.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.