'Raak!' komt met eerste eigen theatershow

dinsdag 28 april 2015

Daan, Roos en Sharon van Raak! krijgen vanaf september hun eigen theatershow 'Raak! en de Magische Schoentjes' waarmee ze door heel Nederland te zien zullen zijn in meer dan 27 theaters; van Leeuwarden tot Roermond en van Aalsmeer tot Hoogeveen.

Een theatershow die zich afspeelt in het sprookjesmuseum waar een het bekijken en spelen van bestaande sprookjes uitmondt in een nieuw sprookje waar magische schoentjes centraal staan... De magische theatershow gaat op woensdag 21 oktober 2015 in première in de Schouwburg Amstelveen.

Maar dat is nog niet alles! Naast hun eigen theatershow komen er ook nog speciale Sinterklaasshows met Jochem van Gelder; 'Jochem en Raak! vieren Sinterklaas'. Wat er in deze theatershow gaat gebeuren, blijft nog even een verrassing. Maar we kunnen al wel verklappen dat Jochem en Daan, Roos en Sharon in november en december inmiddels al in zes theaters te zien zullen zijn.

'Raak!'
'Raak!' bestaat uit Sharon, Roos en Daan. Drie lieve meiden met totaal verschillende karakters. De sportieve Sharon, de lieve Roos en de avontuurlijke Daan maken samen met alle kinderen van elk optreden een feestje.

Inmiddels hebben de meiden van 'Raak!' drie singles uitgebracht. Hun debuutsingle 'In 1 keer Raak!', de single 'Teddybeer' waarvan de opbrengst gaat naar Kika en hun derde single 'Handjes in de lucht'. In december 2014 heeft Raak! samen met Danspiet, van de Club van Sinterklaas, de 'Sinterklaas Welkomstdans' opgenomen. Deze single is verschenen op het album van De Club van Sinterklaas; 'Feest in het Kasteel'. Dit album verscheen gelijktijdig met de nieuwste bioscoopfilm 'De Club van Sinterklaas en het pratende paard'.

Sinds juli 2014 is Raak! een meerjarige samenwerkingsverband aangegaan met RTL Telekids. Daarnaast zijn ze komende periode te zien met optredens door heel Nederland en ook bij alle RTL Telekidsfandagen.

MAX is er elke dag! logo MAX logo

Kasteel Vosbergen bestaat 400 jaar en dat wordt de hele zomer gevierd. Vandaag staat de heropening van de oprijlaan op het programma. Jeanne vraagt zich af of haar 93-jarige moeder wel in de koets kan klimmen. Ook op landgoed Maarsbergen gaat het niet van een leien dakje en moet de 22-jarige Willem een moeilijke beslissing nemen. Over daken gesproken: de hoge dakrand van landgoed Wickenburgh krijgt een nieuw likje verf van Otto. Op het keurige, normaal zo rustieke landgoed Oolde staat een hippiefestival op het punt te beginnen.

'Liefde voor het Landgoed', om 21.30 uur bij Omroep MAX op NPO 1.