Samenvattingen KNVB Beker op FOX

maandag 15 september 2014

De samenvattingen van de KNVB beker zijn met ingang van 22 september te zien op FOX. Iedere speeldag van het toernooi zijn daar de hoogtepunten van alle wedstrijden per avond te zien.

Als geste aan de kijker, en om de aftrap van het bekerseizoen op FOX feestelijk te beginnen, is op 24 september de wedstrijd JOS Watergraafsmeer – Ajax ook rechtstreeks te zien op de vrij toegankelijke zender FOX

KNVB Beker: samenvattingen op FOX en de live duels op FOX Sports
Met ingang van seizoen 2014/15 zijn de samenvattingen van de KNVB Beker voor iedereen met digitale televisie te zien op FOX. Per speeldag brengt FOX iedere avond de samenvattingen van de op die dag gespeelde wedstrijden. Voor wat betreft de live wedstrijden van het toernooi verandert er niets: evenals de voorgaande jaren doet abonneezender FOX Sports per bekerronde live verslag van maximaal zes wedstrijden.

De tweede ronde van de KNVB Beker wordt gespeeld op 23, 24 en 25 september. Mark Bruitsman, Head of Programming van FOX International Channels: 'De KNVB beker samenvattingen op FOX zijn een mooi voorbeeld van onze samenwerking met FOX Sports. Vooral het feit dat we iedere avond dat er gespeeld wordt direct na afloop al de samenvattingen kunnen laten zien is een aantrekkelijke service voor de vele voetbalfans. Per ronde brengen we niet een maar drie avonden achter elkaar het nationale bekervoetbal, met op donderdag als toetje natuurlijk ook de loting voor de volgende ronde. We hopen dat de fans dit ruime aanbod zullen waarderen.'

Feestelijke aftrap: JOS Watergraafsmeer – Ajax ook live op FOX
Om het bekerseizoen op FOX feestelijk af te trappen wordt ook de derby tussen JOS Watergraafsmeer en Ajax rechtstreeks uitgezonden op FOX. Deze wedstrijd in de tweede ronde wordt gespeeld op woensdag 24 september om 18.30 uur. Het duel is uiteraard ook live te zien op FOX Sports.

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.