'The Bold And The Beautiful' komt naar Nederland

donderdag 31 juli 2014

RTL Live Entertainment organiseert in samenwerking met Bell-Phillip Television Productions, Inc. de officiële 'The Bold And The Beautiful' fan show 2014: 'The Bold And The Beautiful LIVE!'.

Op 3 en 4 oktober opent Theater Vredenburg Leidsche Rijn in Utrecht haar deuren voor de castleden van 'The Bold And The Beautiful' en de fans. De acteurs en actrices staan te popelen om hun Nederlandse fans eindelijk te ontmoeten. Onder anderen Kim Matula (Hope Logan), Scott Clifton (Liam Spencer), Heather Tom (Katie Logan) zullen dit unieke spektakel bijwonen. Zelfs de nieuwe Ridge Forrester (Thorsten Kaye) is erbij om zich persoonlijk voor te stellen aan het publiek.

Meer dan ooit krijgen de fans tijdens de show een uniek kijkje in de keuken van de soapserie waar al decennia lang naar gekeken wordt. De castleden worden op het podium ontvangen en voeren onthullende gesprekken met het publiek. Zo komen de fans meer te weten over hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Ook wordt er een duik genomen in de bewogen levens van de aanwezige personages. Het publiek hoort tevens wat de acteurs en actrices nog meer bezighoudt naast 'The Bold And The Beautiful'. Bovenal krijgen de fans de kans om al hun prangende vragen te stellen aan de cast.

Er gaan maar liefst vier shows in de verkoop: op vrijdag 3 oktober een avondshow en 3 shows op zaterdag 4 oktober. De kaartverkoop start op 30 juli en kaarten zijn uitsluitend te bestellen via rtltickets.nl.

'The Bold And The Beautiful', doordeweekse dagen om 18.05 uur op RTL 8 en om 11.35 uur op RTL 4.

Persbericht RTL Nederland
Meer artikels over RTL 8

'Even Tot Hier' (BNNVARA)

Niels van der Laan en Jeroen Woe proberen in één week een muzikale voorstelling over die week te maken. Met de muzikale gast, het liedje van één minuut, scherpe grappen en rake observaties.

'Even Tot Hier', om 21.25 uur op NPO 1.