Topartiesten in gloednieuwe reeks 'RTL Lounge Live'

zaterdag 28 februari 2015

Zaterdagavond 28 maart gaat de concertreeks 'RTL Lounge Live' in de Heineken Experience weer van start. Niemand minder dan multitalent Jett Rebel opent het seizoen in één van de meest unieke locaties van Amsterdam.

De 24-jarige Nederlandse performer, bekend van hits als 'Louise' en 'On Top Of The World', zal in intieme setting een weergaloos concert verzorgen.

Op zaterdag 18 april is het de beurt aan Candy Dulfer en haar band. Al twee keer eerder speelde ze het uitverkochte dak eraf tijdens 'RTL Lounge Live'. Ook Waylon keert terug naar het Amsterdamse podium. Na zijn uitverkochte vorige concert zal de populaire zanger zaterdag 20 juni de Heineken Experience opnieuw plat spelen.

Net zoals bij eerdere edities is de support act, de DJ van RTL Lounge samen met zijn vaste saxofonist, erbij om het feest af te maken. De entreetickets zijn, na het gebleken succes, weer inclusief drankjes en hapjes en nú te koop via rtltickets.nl.

'2Doc: Eddy's Oorlog' (BNNVARA)

Vier seizoenen lang reist Eddy van Wessel langs de Oekraïense frontlinies. Nu hij zich als Nederlands meest bekroonde oorlogsfotograaf al drie decennia op de frontlijn bevindt, wil hij nog altijd de ultieme foto maken, het beeld dat het hele conflict samenvat en dat alle worstelingen, trauma’s en tegenslagen die hij heeft moeten doorstaan de moeite waard maakt.

'2Doc: Eddy's oorlog', om 22.20 uur bij BNNVARA op NPO 2.