Q-dj's Sean Dhondt en Marcia Bwarody openen The BSMNT Club voor 350 luisteraars

dinsdag 3 mei 2016

'In ons programma 'The BSMNT' zetten we graag nieuwe muziek en een stevige portie liveoptredens centraal. Die traditie willen we verderzetten en daarom trekken we voor de eerste keer uit onze Q-studio met 'The BSMNT Club' en dat volgens dezelfde formule.'

Dat hebben Q-dj's Sean Dhondt en Marcia Bwarody aangekondigd op de radio. Het duo opent op woensdag 11 mei de deuren van hun exclusief 'undergroudfeestje': 'The BSMNT Club' in Antwerpen. 350 luisteraars kunnen er tijdens een live-uitzending en afterparty in de Antwerp Tower genieten van Belgische livemuziek van Milo Meskens, Woodie Smalls en een dj-set van The Subs. Iedereen kan zich vanaf nu donderdag 5 mei inschrijven voor gratis tickets via qmusic.be. Ook een Q-luisteraar kan mee op het podium staan.

Sean & Marcia: 'We gaan onze eerste 'BSMNT Club' stevig inzetten en zijn enorm blij dat we zo’n straffe Belgische line-up hebben kunnen strikken. Iedereen die zin heeft in een feestje is dus meer dan welkom, zeker al de studenten die zin hebben om zich nog eens goed uit te leven voor de blok begint. We zijn ook heel erg benieuwd welke Q-luisteraar ons feest zal komen afsluiten.'

Ook Q-luisteraar op podium van 'The BSMNT Club'
Milo Meskens, bekend van 'Here with Me', Woodie Smalls en The Subs komen alvast langs tijdens de eerste editie van 'The BSMNT Club'. Maar Sean en Marcia hebben nog een verrassing in petto voor de Q-luisteraars: één luisteraar mag zich bij de line-up vervoegen voor een dj-set tijdens de afterparty. Potentiele kandidaten kunnen vanaf vandaag, dinsdag 3 mei, een dj-mix insturen via qmusic.be om zo kans te maken op een plekje op de affiche van 'The BSMNT Club'.

De eerste 'The BSMNT Club' vindt plaats op de 21ste verdieping van de recent gerenoveerde Antwerp Tower in Antwerpen. Sean en Marcia presenteren er drie uur lang live tijdens het gebruikelijke uur van 'The BSMNT' tussen 19.00 en 22.00 uur. Na de uitzending barst het feest verder los. Alle informatie over de gratis tickets is de vinden op qmusic.be.

'The BSMNT Club'
Woensdag 11 mei vanaf 19.00 uur in A-Tower
Tickets vanaf 5 mei via http://www.qmusic.be
Kandidaat-dj’s kunnen zich vanaf vandaag, 3 mei, inschrijven op qmusic.be

'Verward' (BNNVARA)

Jessica spreekt de 22-jarige Isabella. Haar moeder lijdt aan schizofrenie en gedraagt zich steeds wantrouwiger. De woede richt zich vooral op de vader van Isabella. Op een dag, als Isabella niet thuis is, slaat moeder haar echtgenoot dood. Op de crisisdienst geeft psychiater Niels Mulder een inkijk in de keuzes die hij en zijn collega's maken. Hoe lastig dit is, blijkt wanneer de politie melding doet van een ernstig verwarde en vervuilde man die de buurt mogelijk in gevaar brengt. De 30-jarige Demi is gediagnosticeerd met schizofrenie en hoort dagelijks meerdere dwingende stemmen in haar hoofd.

'Verward', om 20.25 uur bij BNNVARA op NPO 3.