Q-music organiseert Zwemvlies Zondag

woensdag 23 juli 2014

Wie goed uit de voeten kan op zwemvliezen, moet aanstaande zondag naar het Q-Beach House in Oostende komen. Q-DJ's Peter Verhoeven en Marcia Bwarody presenteren er vanaf 13.00 uur Zwemvlies Zondag, een ludieke loopwedstrijd op zwemvliezen!

Vijftig mannen en vijftig vrouwen nemen het tegen elkaar op in een zwemvliezenrace op het strand. Uiteraard zijn er ook de nodige hindernissen voorzien om het wedstrijdverloop nog wat spannender te maken. De eerste vrouw die over de meet komt wint een droom duikvakantie naar Thailand, de winnende man krijgt een fantastische duikervaring in Kenia cadeau. De deelnemer met de meest ‘gepimpte’ outfit valt ook in de prijzen. Hij of zij mag zich verheugen op een verwenarrangement in het Q-Beach House.

Inschrijven voor Zwemvlies Zondag kan nog steeds op http://www.qmusic.be. Het hele gebeuren kan je uiteraard ook volgen op Q-music, q-music.be en Kanaal 39 van Telenet.

Zwemvlies Zondag, aanstaande zondag 27 juli vanaf 13.00 uur aan het Q-Beach House.

logo RTL logo

Milo is een slaaf die droomt van zijn vrijheid en een huwelijk met de mooie Cassia, de dochter van zijn meester. Hij weet echter niet dat hij verkocht zal worden aan een nieuwe eigenaar in Napels. Wanneer de nabijgelegen vulkaan Vesuvius dreigt uit te barsten beseft Milo dat dit misschien wel de laatste keer is dat hij zijn geliefde zal zien en hij doet er dan ook alles aan om haar te redden.

'Pompeii', film uit 2014 met oa. Kit Harington, om 20.30 uur op RTL 7.