Qmusic is 'proud to be fout' op 1 juli met De Foute Party

donderdag 30 juni 2016

Vrijdag 1 juli, organiseert Qmusic de foutste dag van het jaar. Q-dj's Maarten Vancoillie en Dorothee Dauwe geven om 6.00 uur de aftrap met 'De Foute 128', waarbij ze de 128 foutste platen draaien.

's Avonds kunnen feestvierders terecht in Flanders Expo in Gent, waarbij optredens van K3, Christoff, Bart Kaëll, Rednecks, KIA, 2 Fabiola én een verrassingsact van heel wat Qmusic-dj’s op het programma staan. Maarten en Dorothee zorgen alvast voor een aangepaste dj-set als Dorothee Vegas en Like Maarten.

Maarten & Dorothee presenteren overdag 'De Foute 128' met optredens De Romeo's, K3 en Nicole & Hugo
Van 6.00 uur 's ochtends tot 18.00 uur tellen Maarten en Dorothee vanuit de Qmusic-studio af naar de Foute Party met 'De Foute 128'. Ze krijgen hiervoor het gezelschap van heel wat artiesten, die live hun nummer komen brengen. Dat zal zowel in de studio gebeuren, als op heel wat locaties in Vlaanderen: alle luisteraars konden zich de afgelopen weken inschrijven om een artiest over de vloer te krijgen.

Deze artiesten komen al zeker langs tijdens 'De Foute 128' om live een nummer te brengen: K3, Nicole & Hugo, De Romeo's, Christoff, Get Ready, KIA, 2 Fabiola, Willy Sommers, Isabelle A, Yves Segers en Luc Steeno.

Maarten en Dorothee voorzien ook zelf een act op de Foute Party 's avonds. Het duo kruipt daarvoor in de huid van Dorothee Vegas en Like Maarten om zo te zorgen voor een stevige dj-set.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster' (SBS6)

In de leukste en tevens enige kroeg van Klooster komen alle afgevaardigden van de corsogroepen bij elkaar. De bloemencommissie heeft namelijk slecht nieuws. En corsogroep 'Hebbes' bestaat dertig jaar. Nu is het bij hen elke dag al feest, omdat elke dag ook je laatste kan zijn. Exact zes jaar geleden namen ze afscheid van Dennis, de broer van Patrick. Daarom heeft Patrick de leden gevraagd om iets eerder te komen. Samen feesten, samen rouwen.

'Corsokoorts in Sint Jansklooster', om 20.30 uur bij SBS6.